Fred Wernersen for 12. gang.

Østsiden ILF avholdt generalforsamling torsdag 21. februar. Fred Wernersen som har vært leder siden 2008 gikk på for 12. gang som klubbens øverste tillitsvalgte. Han fikk med seg hele det sittende styre. Hovedstyret som har det overordnede ansvaret for klubbens økonomi, kan igjen glede seg over at Fredrikstad Cup er bunnsolid.

At Fredrikstad Cup er bærebjelken i Østsidens økonomi er vel ingen overraskelse. Cupen har bidratt med kr. 2.374.000 i utbytte (inkl. dugnad) til avdelingene og hovedstyret i 2018. Likevel gikk klubben samlet med et underskudd på ca. kr. 120.000.- Det har vært store investeringer i klubbhuset.

To forslag vedtatt
Kontingentsatsene for 2019 blir vidererført i 2020. Deltager/treningsavgiften for håndballavdelingen økes med kr. 200 pr. halvår for alle aktive.

Valgkomiteen hadde gjort en utmerket jobb.
Hovedstyret: Leder Fred Wernersen, nestleder Tom Johnsen, sekretær Roar Hanke Andreassen, kasserer Ann-Helen Wernersen, styremedlem Andreas Hervik, fotballeder Espen Nilsen, håndballeder Jørn Jensen.

Trond Sundwall og Roar Andreassen ble hedret med gullmerke på årsmøtet . Hovedleder Fred Wernersen i midten

Link til utmerkelser i Østsiden